Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook We houden je in de gaten, Barbara! Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Gereguleerde wietteelt Stadsfonds voor veiligheid De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken over jullie schouder mee, D66! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook We houden je in de gaten, Barbara! Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Gereguleerde wietteelt Stadsfonds voor veiligheid De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken over jullie schouder mee, D66! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook We houden je in de gaten, Barbara! Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Gereguleerde wietteelt Stadsfonds voor veiligheid De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken over jullie schouder mee, D66! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook We houden je in de gaten, Barbara! Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Gereguleerde wietteelt Stadsfonds voor veiligheid De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken over jullie schouder mee, D66! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook We houden je in de gaten, Barbara! Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Gereguleerde wietteelt Stadsfonds voor veiligheid De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken over jullie schouder mee, D66! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook We houden je in de gaten, Barbara! Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Gereguleerde wietteelt Stadsfonds voor veiligheid De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken over jullie schouder mee, D66! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook We houden je in de gaten, Barbara! Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Gereguleerde wietteelt Stadsfonds voor veiligheid De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken over jullie schouder mee, D66! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook We houden je in de gaten, Barbara! Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Gereguleerde wietteelt Stadsfonds voor veiligheid De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken over jullie schouder mee, D66! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook We houden je in de gaten, Barbara! Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Gereguleerde wietteelt Stadsfonds voor veiligheid De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken over jullie schouder mee, D66! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook We houden je in de gaten, Barbara! Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Gereguleerde wietteelt Stadsfonds voor veiligheid De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken over jullie schouder mee, D66! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun We kijken mee, VVD!

Verkoop Eneco niet!

Thema: Bedrijvige stad

Als stad dienen we een belangrijke verandering door te maken, namelijk naar een klimaatneutrale manier van leven. Daar hebben we iedereen voor nodig. We kunnen Eneco dan wel verkopen aan de hoogste bieder, maar het is veel slimmer om Eneco in te zetten als middel om met elkaar die verandering door te voeren.

We behouden de aandelen in Eneco en maken met deze organisatie verdergaande afspraken over welke rol ze kunnen spelen in de transitie van onze stad naar een energieneutrale manier van leven. Daarbij is wat ons betreft het streven: alle Rotterdamse woningen en bedrijven: 0 op de meter!