Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Gekozen Burgemeester We kijken mee, VVD! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Democratische controle bij veiligheidszaken Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers We houden je in de gaten, Barbara! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen We kijken over jullie schouder mee, D66! Stoppen met Rotterdamwet De échte verbinders zijn opgestaan Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Alle nieuwe gebouwen waterproof vanaf 2020 Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Iedere wijk een concierge Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten De meesterzet kwam van een vrouw Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Gekozen Burgemeester We kijken mee, VVD! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Democratische controle bij veiligheidszaken Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers We houden je in de gaten, Barbara! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen We kijken over jullie schouder mee, D66! Stoppen met Rotterdamwet De échte verbinders zijn opgestaan Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Alle nieuwe gebouwen waterproof vanaf 2020 Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Iedere wijk een concierge Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten De meesterzet kwam van een vrouw Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Gekozen Burgemeester We kijken mee, VVD! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Democratische controle bij veiligheidszaken Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers We houden je in de gaten, Barbara! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen We kijken over jullie schouder mee, D66! Stoppen met Rotterdamwet De échte verbinders zijn opgestaan Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Alle nieuwe gebouwen waterproof vanaf 2020 Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Iedere wijk een concierge Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten De meesterzet kwam van een vrouw Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Gekozen Burgemeester We kijken mee, VVD! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Democratische controle bij veiligheidszaken Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers We houden je in de gaten, Barbara! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen We kijken over jullie schouder mee, D66! Stoppen met Rotterdamwet De échte verbinders zijn opgestaan Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Alle nieuwe gebouwen waterproof vanaf 2020 Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Iedere wijk een concierge Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten De meesterzet kwam van een vrouw Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Gekozen Burgemeester We kijken mee, VVD! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Democratische controle bij veiligheidszaken Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers We houden je in de gaten, Barbara! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen We kijken over jullie schouder mee, D66! Stoppen met Rotterdamwet De échte verbinders zijn opgestaan Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Alle nieuwe gebouwen waterproof vanaf 2020 Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Iedere wijk een concierge Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten De meesterzet kwam van een vrouw Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Gekozen Burgemeester We kijken mee, VVD! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Democratische controle bij veiligheidszaken Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers We houden je in de gaten, Barbara! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen We kijken over jullie schouder mee, D66! Stoppen met Rotterdamwet De échte verbinders zijn opgestaan Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Alle nieuwe gebouwen waterproof vanaf 2020 Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Iedere wijk een concierge Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten De meesterzet kwam van een vrouw Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Gekozen Burgemeester We kijken mee, VVD! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Democratische controle bij veiligheidszaken Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers We houden je in de gaten, Barbara! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen We kijken over jullie schouder mee, D66! Stoppen met Rotterdamwet De échte verbinders zijn opgestaan Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Alle nieuwe gebouwen waterproof vanaf 2020 Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Iedere wijk een concierge Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten De meesterzet kwam van een vrouw Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Gekozen Burgemeester We kijken mee, VVD! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Democratische controle bij veiligheidszaken Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers We houden je in de gaten, Barbara! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen We kijken over jullie schouder mee, D66! Stoppen met Rotterdamwet De échte verbinders zijn opgestaan Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Alle nieuwe gebouwen waterproof vanaf 2020 Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Iedere wijk een concierge Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten De meesterzet kwam van een vrouw Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Gekozen Burgemeester We kijken mee, VVD! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Democratische controle bij veiligheidszaken Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers We houden je in de gaten, Barbara! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen We kijken over jullie schouder mee, D66! Stoppen met Rotterdamwet De échte verbinders zijn opgestaan Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Alle nieuwe gebouwen waterproof vanaf 2020 Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Iedere wijk een concierge Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten De meesterzet kwam van een vrouw Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Gekozen Burgemeester We kijken mee, VVD! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Democratische controle bij veiligheidszaken Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers We houden je in de gaten, Barbara! Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen We kijken over jullie schouder mee, D66! Stoppen met Rotterdamwet De échte verbinders zijn opgestaan Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Alle nieuwe gebouwen waterproof vanaf 2020 Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Iedere wijk een concierge Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten De meesterzet kwam van een vrouw Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen

Meer ruimte voor Rotterdam Partners

Thema: Bedrijvige stad

Rotterdam Partners is de opvolger van de Economic Development Board Rotterdam (EDBR). Deze stichting bundelt de krachten van alle partijen die gezamenlijk Rotterdam maken, werkt in samenwerking aan een zo aantrekkelijk mogelijke stad en zorgt ook voor de werving van nationale en internationale bedrijven. Na de fase van oprichting is het nu zaak om de samenwerking tussen gemeente en Rotterdam Partners te professionaliseren. Zoals we ook bij culturele instellingen en scholen inmiddels doen, moet de basis zijn: vertrouwen op basis van lange termijn afspraken.

We willen naar een vierjaarlijks contract tussen gemeente en Rotterdam Partners op basis van door de gemeenteraad vastgestelde uitgangspunten, een vooraf afgegeven budget en een door Rotterdam Partners ontwikkeld plan op hoofdlijnen. Wat ons betreft gaat ook de marketing van Rotterdam onderdeel uitmaken van dat contract