Gereguleerde wietteelt Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Stadsfonds voor groen en buitenruimte Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen We kijken mee, VVD! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Stoppen met Rotterdamwet Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Stadsfonds voor groen en buitenruimte Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen We kijken mee, VVD! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Stoppen met Rotterdamwet Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Stadsfonds voor groen en buitenruimte Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen We kijken mee, VVD! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Stoppen met Rotterdamwet Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Stadsfonds voor groen en buitenruimte Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen We kijken mee, VVD! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Stoppen met Rotterdamwet Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Stadsfonds voor groen en buitenruimte Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen We kijken mee, VVD! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Stoppen met Rotterdamwet Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Stadsfonds voor groen en buitenruimte Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen We kijken mee, VVD! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Stoppen met Rotterdamwet Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Stadsfonds voor groen en buitenruimte Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen We kijken mee, VVD! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Stoppen met Rotterdamwet Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Stadsfonds voor groen en buitenruimte Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen We kijken mee, VVD! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Stoppen met Rotterdamwet Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Stadsfonds voor groen en buitenruimte Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen We kijken mee, VVD! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Stoppen met Rotterdamwet Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Stadsfonds voor groen en buitenruimte Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen We kijken mee, VVD! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Stoppen met Rotterdamwet Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun

'Binnenhuisarchitect' voor Rotterdamse binnenstad!

Thema: Mooie stad

Rotterdam zit in de lift. Het een na het andere gebied wordt ontwikkeld. Het is belangrijk dat we niet alleen bouwen en stenen planten, maar ook zorgen dat het gezellig is en dat bewoner en bezoekers van de binnenstad zich thuis voelen. Dat heeft te maken met groen, belichting van gebouwen, bewegwijzering, QR-codes bij gebouwen, gedichten onderop bruggen, pleinen, stadsgidsen voor toeristen, inrichting van straten, terrasjes en zicht op het water. Met kleine aanpassingen kan je een groot effect bereiken.

We willen een speciale ‘binnenhuisarchitect’ die de binnenstad van Rotterdam in samenwerking met bewoners, ondernemers en het stadsbestuur (nog) gezelliger maakt voor mensen van binnen en buiten Rotterdam. Haar of zijn opdracht loopt in de periode 2018-2022. Onze voorkeur gaat uit naar een ‘Rotterdamse’ architect die de stad begrijpt. Na een wedstrijd kan op basis van de beste ideeën worden gekozen