Ontneem gevluchte kinderen hun moedertaal niet We houden je in de gaten, Barbara! We kijken over jullie schouder mee, D66! De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Open Source Software Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge We kijken mee, VVD! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Ontneem gevluchte kinderen hun moedertaal niet We houden je in de gaten, Barbara! We kijken over jullie schouder mee, D66! De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Open Source Software Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge We kijken mee, VVD! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Ontneem gevluchte kinderen hun moedertaal niet We houden je in de gaten, Barbara! We kijken over jullie schouder mee, D66! De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Open Source Software Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge We kijken mee, VVD! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Ontneem gevluchte kinderen hun moedertaal niet We houden je in de gaten, Barbara! We kijken over jullie schouder mee, D66! De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Open Source Software Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge We kijken mee, VVD! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Ontneem gevluchte kinderen hun moedertaal niet We houden je in de gaten, Barbara! We kijken over jullie schouder mee, D66! De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Open Source Software Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge We kijken mee, VVD! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Ontneem gevluchte kinderen hun moedertaal niet We houden je in de gaten, Barbara! We kijken over jullie schouder mee, D66! De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Open Source Software Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge We kijken mee, VVD! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Ontneem gevluchte kinderen hun moedertaal niet We houden je in de gaten, Barbara! We kijken over jullie schouder mee, D66! De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Open Source Software Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge We kijken mee, VVD! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Ontneem gevluchte kinderen hun moedertaal niet We houden je in de gaten, Barbara! We kijken over jullie schouder mee, D66! De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Open Source Software Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge We kijken mee, VVD! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Ontneem gevluchte kinderen hun moedertaal niet We houden je in de gaten, Barbara! We kijken over jullie schouder mee, D66! De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Open Source Software Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge We kijken mee, VVD! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Ontneem gevluchte kinderen hun moedertaal niet We houden je in de gaten, Barbara! We kijken over jullie schouder mee, D66! De échte verbinders zijn opgestaan De meesterzet kwam van een vrouw Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Open Source Software Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge We kijken mee, VVD! Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen

Drie keer zoveel ruimte voor creatieven en kunstenaars