Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Stadsfonds voor initiatieven uit stad, wijk en straat (1% begroting) Gereguleerde wietteelt Stoppen met Rotterdamwet Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw We kijken mee, VVD! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Stadsfonds voor initiatieven uit stad, wijk en straat (1% begroting) Gereguleerde wietteelt Stoppen met Rotterdamwet Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw We kijken mee, VVD! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Stadsfonds voor initiatieven uit stad, wijk en straat (1% begroting) Gereguleerde wietteelt Stoppen met Rotterdamwet Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw We kijken mee, VVD! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Stadsfonds voor initiatieven uit stad, wijk en straat (1% begroting) Gereguleerde wietteelt Stoppen met Rotterdamwet Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw We kijken mee, VVD! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Stadsfonds voor initiatieven uit stad, wijk en straat (1% begroting) Gereguleerde wietteelt Stoppen met Rotterdamwet Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw We kijken mee, VVD! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Stadsfonds voor initiatieven uit stad, wijk en straat (1% begroting) Gereguleerde wietteelt Stoppen met Rotterdamwet Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw We kijken mee, VVD! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Stadsfonds voor initiatieven uit stad, wijk en straat (1% begroting) Gereguleerde wietteelt Stoppen met Rotterdamwet Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw We kijken mee, VVD! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Stadsfonds voor initiatieven uit stad, wijk en straat (1% begroting) Gereguleerde wietteelt Stoppen met Rotterdamwet Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw We kijken mee, VVD! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Stadsfonds voor initiatieven uit stad, wijk en straat (1% begroting) Gereguleerde wietteelt Stoppen met Rotterdamwet Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw We kijken mee, VVD! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Iedere wijk een concierge Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes We houden je in de gaten, Barbara! De échte verbinders zijn opgestaan Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! De meesterzet kwam van een vrouw Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Stadsfonds voor initiatieven uit stad, wijk en straat (1% begroting) Gereguleerde wietteelt Stoppen met Rotterdamwet Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw We kijken mee, VVD! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen

Behoud cruiseschepen voor de stad

Thema: Levendige stad

Met steeds grotere regelmaat doen cruiseschepen Rotterdam aan. Iedereen kent het beeld van afgemeerde schepen aan de Wilhelminakade. Uit oogpunt van schone lucht willen sommige Rotterdammers de cruiseschepen niet langer in de binnenstad ontvangen. Die oproep begrijpen we. Maar tegelijkertijd genieten veel Rotterdammers van het fraaie beeld en zijn de bezoekers van harte welkom in de binnenstad.

We willen cruiseschepen niet weren aan de Wilhelminakade, maar zorgen dat er vanaf 2022 een pakket maatregelen is genomen ten behoeve van de schone lucht voor bewoners in de omgeving: walstroom, filters en schonere brandstof.