Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Verdubbeling boete op hondenpoep De échte verbinders zijn opgestaan Stoppen met Rotterdamwet Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Gereguleerde wietteelt We houden je in de gaten, Barbara! Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Verdubbeling boete op hondenpoep De échte verbinders zijn opgestaan Stoppen met Rotterdamwet Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Gereguleerde wietteelt We houden je in de gaten, Barbara! Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Verdubbeling boete op hondenpoep De échte verbinders zijn opgestaan Stoppen met Rotterdamwet Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Gereguleerde wietteelt We houden je in de gaten, Barbara! Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Verdubbeling boete op hondenpoep De échte verbinders zijn opgestaan Stoppen met Rotterdamwet Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Gereguleerde wietteelt We houden je in de gaten, Barbara! Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Verdubbeling boete op hondenpoep De échte verbinders zijn opgestaan Stoppen met Rotterdamwet Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Gereguleerde wietteelt We houden je in de gaten, Barbara! Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Verdubbeling boete op hondenpoep De échte verbinders zijn opgestaan Stoppen met Rotterdamwet Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Gereguleerde wietteelt We houden je in de gaten, Barbara! Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Verdubbeling boete op hondenpoep De échte verbinders zijn opgestaan Stoppen met Rotterdamwet Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Gereguleerde wietteelt We houden je in de gaten, Barbara! Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Verdubbeling boete op hondenpoep De échte verbinders zijn opgestaan Stoppen met Rotterdamwet Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Gereguleerde wietteelt We houden je in de gaten, Barbara! Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Verdubbeling boete op hondenpoep De échte verbinders zijn opgestaan Stoppen met Rotterdamwet Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Gereguleerde wietteelt We houden je in de gaten, Barbara! Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! We kijken over jullie schouder mee, D66! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Iedere wijk een concierge Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Verdubbeling boete op hondenpoep De échte verbinders zijn opgestaan Stoppen met Rotterdamwet Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Gereguleerde wietteelt We houden je in de gaten, Barbara! Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog

Sportieve stad

Onderwerpen (5)

Dit is nog maar het begin. In de komende weken zullen we nog een hoop actie-/standpunten toevoegen!

Zelf nog een goed idee over Sportieve stad?