De meesterzet kwam van een vrouw Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Stoppen met Rotterdamwet Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Europa: verdubbel het Rotterdams innovatiebudget! We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Iedere wijk een concierge We houden je in de gaten, Barbara! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Online SOA-consult voor jongeren en risicogroepen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Stoppen met Rotterdamwet Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Europa: verdubbel het Rotterdams innovatiebudget! We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Iedere wijk een concierge We houden je in de gaten, Barbara! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Online SOA-consult voor jongeren en risicogroepen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Stoppen met Rotterdamwet Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Europa: verdubbel het Rotterdams innovatiebudget! We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Iedere wijk een concierge We houden je in de gaten, Barbara! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Online SOA-consult voor jongeren en risicogroepen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Stoppen met Rotterdamwet Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Europa: verdubbel het Rotterdams innovatiebudget! We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Iedere wijk een concierge We houden je in de gaten, Barbara! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Online SOA-consult voor jongeren en risicogroepen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Stoppen met Rotterdamwet Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Europa: verdubbel het Rotterdams innovatiebudget! We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Iedere wijk een concierge We houden je in de gaten, Barbara! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Online SOA-consult voor jongeren en risicogroepen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Stoppen met Rotterdamwet Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Europa: verdubbel het Rotterdams innovatiebudget! We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Iedere wijk een concierge We houden je in de gaten, Barbara! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Online SOA-consult voor jongeren en risicogroepen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Stoppen met Rotterdamwet Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Europa: verdubbel het Rotterdams innovatiebudget! We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Iedere wijk een concierge We houden je in de gaten, Barbara! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Online SOA-consult voor jongeren en risicogroepen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Stoppen met Rotterdamwet Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Europa: verdubbel het Rotterdams innovatiebudget! We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Iedere wijk een concierge We houden je in de gaten, Barbara! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Online SOA-consult voor jongeren en risicogroepen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Stoppen met Rotterdamwet Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Europa: verdubbel het Rotterdams innovatiebudget! We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Iedere wijk een concierge We houden je in de gaten, Barbara! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Online SOA-consult voor jongeren en risicogroepen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Gekozen Burgemeester De meesterzet kwam van een vrouw Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Stoppen met Rotterdamwet Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Europa: verdubbel het Rotterdams innovatiebudget! We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Iedere wijk een concierge We houden je in de gaten, Barbara! Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Online SOA-consult voor jongeren en risicogroepen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Gekozen Burgemeester

Financieel gezonde stad

Dit is nog maar het begin. In de komende weken zullen we nog een hoop actie-/standpunten toevoegen!

Zelf nog een goed idee over Financieel gezonde stad?