We houden je in de gaten, Barbara! Gereguleerde wietteelt Gekozen Burgemeester Iedere wijk een concierge Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Stoppen met Rotterdamwet We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Behoud cruiseschepen voor de stad Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We kijken over jullie schouder mee, D66! Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Flexibele terrastijden in woonwijken Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Gereguleerde wietteelt Gekozen Burgemeester Iedere wijk een concierge Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Stoppen met Rotterdamwet We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Behoud cruiseschepen voor de stad Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We kijken over jullie schouder mee, D66! Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Flexibele terrastijden in woonwijken Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Gereguleerde wietteelt Gekozen Burgemeester Iedere wijk een concierge Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Stoppen met Rotterdamwet We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Behoud cruiseschepen voor de stad Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We kijken over jullie schouder mee, D66! Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Flexibele terrastijden in woonwijken Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Gereguleerde wietteelt Gekozen Burgemeester Iedere wijk een concierge Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Stoppen met Rotterdamwet We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Behoud cruiseschepen voor de stad Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We kijken over jullie schouder mee, D66! Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Flexibele terrastijden in woonwijken Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Gereguleerde wietteelt Gekozen Burgemeester Iedere wijk een concierge Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Stoppen met Rotterdamwet We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Behoud cruiseschepen voor de stad Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We kijken over jullie schouder mee, D66! Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Flexibele terrastijden in woonwijken Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Gereguleerde wietteelt Gekozen Burgemeester Iedere wijk een concierge Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Stoppen met Rotterdamwet We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Behoud cruiseschepen voor de stad Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We kijken over jullie schouder mee, D66! Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Flexibele terrastijden in woonwijken Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Gereguleerde wietteelt Gekozen Burgemeester Iedere wijk een concierge Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Stoppen met Rotterdamwet We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Behoud cruiseschepen voor de stad Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We kijken over jullie schouder mee, D66! Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Flexibele terrastijden in woonwijken Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Gereguleerde wietteelt Gekozen Burgemeester Iedere wijk een concierge Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Stoppen met Rotterdamwet We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Behoud cruiseschepen voor de stad Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We kijken over jullie schouder mee, D66! Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Flexibele terrastijden in woonwijken Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Gereguleerde wietteelt Gekozen Burgemeester Iedere wijk een concierge Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Stoppen met Rotterdamwet We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Behoud cruiseschepen voor de stad Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We kijken over jullie schouder mee, D66! Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Flexibele terrastijden in woonwijken Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Gereguleerde wietteelt Gekozen Burgemeester Iedere wijk een concierge Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Stoppen met Rotterdamwet We kijken mee, VVD! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Behoud cruiseschepen voor de stad Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen We kijken over jullie schouder mee, D66! Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Flexibele terrastijden in woonwijken Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers De meesterzet kwam van een vrouw

Duurzame stad

Onderwerpen (4)

Dit is nog maar het begin. In de komende weken zullen we nog een hoop actie-/standpunten toevoegen!

Zelf nog een goed idee over Duurzame stad?