Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Geef professionals in top- en amateursport de ruimte We kijken mee, VVD! Stadsfonds voor sportieve initiatieven Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Stoppen met Rotterdamwet De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Iedere wijk een concierge Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Geef professionals in top- en amateursport de ruimte We kijken mee, VVD! Stadsfonds voor sportieve initiatieven Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Stoppen met Rotterdamwet De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Iedere wijk een concierge Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Geef professionals in top- en amateursport de ruimte We kijken mee, VVD! Stadsfonds voor sportieve initiatieven Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Stoppen met Rotterdamwet De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Iedere wijk een concierge Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Geef professionals in top- en amateursport de ruimte We kijken mee, VVD! Stadsfonds voor sportieve initiatieven Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Stoppen met Rotterdamwet De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Iedere wijk een concierge Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Geef professionals in top- en amateursport de ruimte We kijken mee, VVD! Stadsfonds voor sportieve initiatieven Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Stoppen met Rotterdamwet De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Iedere wijk een concierge Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Geef professionals in top- en amateursport de ruimte We kijken mee, VVD! Stadsfonds voor sportieve initiatieven Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Stoppen met Rotterdamwet De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Iedere wijk een concierge Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Geef professionals in top- en amateursport de ruimte We kijken mee, VVD! Stadsfonds voor sportieve initiatieven Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Stoppen met Rotterdamwet De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Iedere wijk een concierge Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Geef professionals in top- en amateursport de ruimte We kijken mee, VVD! Stadsfonds voor sportieve initiatieven Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Stoppen met Rotterdamwet De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Iedere wijk een concierge Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Geef professionals in top- en amateursport de ruimte We kijken mee, VVD! Stadsfonds voor sportieve initiatieven Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Stoppen met Rotterdamwet De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Iedere wijk een concierge Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Gereguleerde wietteelt We kijken over jullie schouder mee, D66! Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten Digitale raadplegingen onder Rotterdammers Geef professionals in top- en amateursport de ruimte We kijken mee, VVD! Stadsfonds voor sportieve initiatieven Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Stoppen met Rotterdamwet De meesterzet kwam van een vrouw We houden je in de gaten, Barbara! Iedere wijk een concierge Gekozen Burgemeester Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun

Digitale stad

Onderwerpen (1)

• Open Source Software

Applicaties en programma's die door de gemeente Rotterdam ontwikkeld worden moeten bij voorkeur open-source en goed gedocumenteerd worden.

Je zit met... lees verder

Dit is nog maar het begin. In de komende weken zullen we nog een hoop actie-/standpunten toevoegen!

Zelf nog een goed idee over Digitale stad?