Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw De meesterzet kwam van een vrouw Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog We houden je in de gaten, Barbara! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers We kijken over jullie schouder mee, D66! Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Verdubbeling boete op hondenpoep Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw De meesterzet kwam van een vrouw Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog We houden je in de gaten, Barbara! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers We kijken over jullie schouder mee, D66! Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Verdubbeling boete op hondenpoep Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw De meesterzet kwam van een vrouw Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog We houden je in de gaten, Barbara! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers We kijken over jullie schouder mee, D66! Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Verdubbeling boete op hondenpoep Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw De meesterzet kwam van een vrouw Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog We houden je in de gaten, Barbara! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers We kijken over jullie schouder mee, D66! Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Verdubbeling boete op hondenpoep Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw De meesterzet kwam van een vrouw Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog We houden je in de gaten, Barbara! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers We kijken over jullie schouder mee, D66! Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Verdubbeling boete op hondenpoep Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw De meesterzet kwam van een vrouw Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog We houden je in de gaten, Barbara! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers We kijken over jullie schouder mee, D66! Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Verdubbeling boete op hondenpoep Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw De meesterzet kwam van een vrouw Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog We houden je in de gaten, Barbara! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers We kijken over jullie schouder mee, D66! Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Verdubbeling boete op hondenpoep Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw De meesterzet kwam van een vrouw Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog We houden je in de gaten, Barbara! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers We kijken over jullie schouder mee, D66! Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Verdubbeling boete op hondenpoep Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw De meesterzet kwam van een vrouw Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog We houden je in de gaten, Barbara! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers We kijken over jullie schouder mee, D66! Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Verdubbeling boete op hondenpoep Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers Gereguleerde wietteelt Wijkgerichte zorg: stop met bureaucratisch aanbesteden! Vrij reizen voor álle Rotterdamse huishoudens met minimum-inkomen Iedere wijk een concierge Vervang 500 stadswachten door 500 politiesurveillanten We kijken mee, VVD! De échte verbinders zijn opgestaan Kunst- en cultuursubsidies eerlijker verdelen Weg met 500 stadswachten, liever 500 keer blauw De meesterzet kwam van een vrouw Renovatie Kuip zonder belastinggeld i.p.v. nieuw stadion mét overheidssteun Afval op straat: boetes verdubbelen en pakkans omhoog We houden je in de gaten, Barbara! Digitale raadplegingen onder Rotterdammers We kijken over jullie schouder mee, D66! Gekozen Burgemeester Stoppen met Rotterdamwet Rotterdam: 70 m2 groen per woning per wijk! Feyenoord gaat nog verder dan Facebook Let niet op de partijen, maar op de poppetjes Verdubbeling boete op hondenpoep Laat Rotterdam z’n burgemeester kiezen Meer 24-uurs vergunningen voor horecaondernemers

Bedrijvige stad

Onderwerpen (6)

Dit is nog maar het begin. In de komende weken zullen we nog een hoop actie-/standpunten toevoegen!

Zelf nog een goed idee over Bedrijvige stad?